Bagis

Hej
Har inte kunnat skriva på ett tag pga inget att skriva.
så idag har jag varit i bagis.
Först gick vi till C-c för att hon skulle lämna nått. Så gick vi till agge och där typ... "gosa" vi lite med katt ungarna, typ sötast elr vad?
och så fixade vi nicos lilla present, typ världens bästa present! och så prata vi och garva som fan :D
Sen så åt vi mellis och efter det så gick vi till mimmmi, där så åt dom (inte jag) smoothies.
Sen så gick jag hem och nu sitter jag här och skriver och lyssnar på "bellas lullaby" em, egentligen Riwer flows in you av Yimu elr nått sånt ^^
Vet inte vad jag ska skriva nu, men måste lägga till att jag tycker att alla ska besöka mayas blogg för att hon nyss fyllt 13 år!! GRATTIS! 
Mayas blogg :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis till Maya...)))

2009-03-07 @ 10:42:08
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0