Twilight!

Hej!
Idag var jag på stan med min moster.
Vi skulle först kolla på byxor till mig och sen äta sen köpa ett linne som vi kunde trycka nått sorts indiskt tryck på.
När vi kom till weekday (götgatan) så kollade vi lite men jag hittade inget.
Då åkte vi till drottning gatan där vi kollade en till gång på weekday , men hittade inget där heller.
Så då gick vi till "donken" och åt.
Sen efter det så gick vi till H&M och köpte linnen.
Men, när vi väl var framme där man skulle trycka det där himla trycket så fanns det ju självklart inte (!)
så då berättade hon för mig att när hon hade tittat på internet så hade det på ena sidan stått att man kunde göra det från tis-tors och på andra att man bara kunde göra det på tisdan.
Så då var det ju helt självklart att det skulle vara den där andra sidan som hade rätt.
Så då gick vi till SF vid hötorget och där så bestämde vi oss för att se på Twilght (ÄNTLIGEN!) men den började kl 15.00 och vi var där 14.00 så då gick vi och fikade.
Jag tog en smakis (hehe) och en MINI brownie (skit söt!) och imma (min moster) tog en latte och en liten choklad bit som var formad som ett hjärta.
sen när vi hade varit där ett tag så gick vi till bion och då så var det fortfarande 20 min kvar och då gick vi på toa och sen så satt vi och väntade.
sen så blev vi insläppta och vi satt där och det var skit många tonåringar som pratade skit mycket.
och den var faktiskt bra, det var skit länge sen jag såg en film som jag tyckte var bra. Jag rekommenderar den!
så efter den så gick vi hem så nu sitter jag här, men nu är min data tid snart slut så jag måste sluta.
hare :*

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja, det är väldigt fint (:

2009-03-04 @ 16:19:32
URL: http://alltomhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0