"tillbaka!"

Hej igen!
nu är det sportlov! så idag ska jag gå på stan med mamma.
jag ska gå kl 13.45 för att sen åka tunnelbana till hennes jobb.
det är nog det ända jag kan skriva just nu för att jag har ju inte gjort det än ;)

och jag har inte kunnat skriva på ett tag för att jag förstörde datan och på "stora" datorn så har pappa gjort nått så att jag inte kan logga in på blogg.

så igår var jag på ett litet "sova över kalas" hos "c-c" jag åkte dit kl. 14.50 för att komma fram fem.
sen när jag var där var det helt klart att jag skulle ha glömt den lilla presenten ...
så pappa fick åka tillbaka för att hämta den (tack) och då skulle jag stå kvar, men jag gjorde inte det för att sen kom alla och vi skulle hyra en film. men då tänkte jag att jag skulle kunna ha mobilen i handen så att han kunde ringa mig, så jag höll på att göra det men sen på nått sätt så glömde jag det, så han orkade inte vänta så jag gick till lokalen vi skulle sova i, utan present.
sen när vi var där så var det bara nico (rroligt.blogg.se) som inte var där så vi väntade och då kom hon, och eftersom jag har varit sjuk hela veckan så hade jag inte sett hennes hår, och det var så jävla snyggt!(♥)
sen när hon kom så tittade vi på scary movie 3. och den var helät ok.
sen så pratade vi spelade kort och sen ca kl 4.00 så somna vi.
och sen gick vi upp 10 och åt våfflor.


filmen!


Kommentarer
Postat av: maya

Nej om typ 10 dagar

2009-02-23 @ 18:16:52
URL: http://mayass.blogg.se/
Postat av: Karin

ha ha...jag fattar inte....Det va jag..då http://lightelegance.blogg.se/2009/february/8-timmar.html#comment..

Bloglovin har fått fnatt.



Va fin blogg du har..jättefin

2009-02-25 @ 10:20:53
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0