.

Har ingen aning vad jag ska skriva...
Igår var jag iaf i skolan (ÖVERRASKNING!) vi hade ägg släppet, jag hade byggt med nico men hon va sjuk (suck...) men jag har så jävla möe scen skräck så när jag skulle släppa min den där saken från bild salen så skakade mina ben och jag släppte den så fort som möjligt och kollade inte om den klarade sig (xD)
Men när jag kom ner så sa Freja att den hade ramlat ur men klarat sig, hah.
Sen så när jag skulle till spnaskan så gick jag ellen hanna och... nån mer tror jag och kastade ägget.
Sen när jag kom hem så satt jag mig ner vid datan och fixade med min fortfarande inte färdiga design till min Twi blogg
Sen fick jag reda på att vi tydligen skulle till mammas kompisar. så vi åkte dit och gjorde inget mer en att typ titta på talang, så fick jag se pappas "barndoms kompis" han den där nya killen i juryn.
Men nu kan jag inte skriva mer för ska till Tilda och måste hinna ”fixa mig”.
Hare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0